2010. augusztus 5., csütörtök

Ott voltunk a Kékszalag vitorlásversenyen

Aki a múlt hét csütörtökön, pénteken vagy szombaton Balatonfüreden járt, láthatta a Kékszalag vitorlásverseny startját, részese lehetett egy látványos repülőshow-nak és személyesen találkozhatott a Duals Iroda képviseletével.
A parton számos cég mellett, a Duals Társkereső Irodát is megismerhették az érdeklődők: a csinos, hostess lányok kezeiből gyorsan fogytak a szórólapok és délutánra szinte az egész part narancsszínbe öltözött a Duals lufiktól.

Örömmel töltött el, hogy az érdeklődők közül milyen sokan hallottak már rólunk és szeretnének csatlakozni társkeresőinkhez a következő napokban. Nagyon büszke voltam a Duals-ra, jó volt ott lenni!

Nagy izgalommal készülünk a következő Duals eseményre, az augusztusi Salsa partira! Regisztráljon Ön is Duals Gold vagy DIAMOND társkeresőként és tartson Velünk a Salsa buliba! Mi már fényesítjük a tánccipőt!

2 megjegyzés:

  1. Emlékszem erre a napra! Minden évben megtekintem a Kékszalag vitorlásversenyt, így ebben az évben sem tehettem kivételt. Ám az idei vitorlásversenyen ismerős arcokat véltem felfedezni: a Duals Társkereső iroda csapatát.
    A döbbenet lett rajtam úrrá. Elképesztő, de a Duals mindenhol jelen van! Minden társkeresőnek szeretne segítséget nyújtani! Azt hiszem a büszkeség érzése volt az, ami elöntött, mikor a Duals Társkereső csapatával nézhettem végig a rajtot!

    VálaszTörlés
  2. Én sajnos nem tudtam eljutni erre a versenyre, de az élménybeszámolók alapján biztos vagyok benne, hogy jó volt.
    Majd legközelebb biztos, hogy elmegyek, és a Duals Társkereső csapatával nézem végig a vitorlás hajók rajtját!

    VálaszTörlés

Megosztás