2009. december 19., szombat

Hagyományos társkeresés Duals módra

A Duals Társkereső iroda segíti a Hölgyek és Urak ismerkedését, randevúajánlatokkal és programokkal. Nagyon fontos, hogy kifejezetten udvarlós, komoly párkapcsolatok kialakulásának elősegítését tűztük ki célul. A Férfi udvarol a Hölgynek, a Hölgy pedig fogadja az Úr udvarlását, érdeklődését.


Ha egy férfi keres társat, élettársat, vagy feleséget: először elbeszélgetünk arról, hogy ő milyen, milyen társat keres, elkészítjük személyes adatlapját. A regisztrációt követően az adatbázisban található hölgyek közül azok közül a hölgyek közül, akivel kölcsönösen megfelelnek egymás elképzeléseinek, ajánlunk randevúpartnert. A férfi a hölgy személyes adatlapja és fotója alapján választ ki egy hölgyet, akivel szívesen megismerkedne. Ha a Hölgy is szívesen ismerkedne meg az úriemberrel, az úrnak megadjuk a hölgy telefonszámát, és elkezdődhet az ismerkedés, a randevúzgatás.


Ha egy Hölgy keres társat vagy férjet: a személyes találkozót követően elkészítjük a társkereső hölgy adatlapját. Megnézzük az adatbázisból azokat az urakat, akivel kölcsönösen megfelelnek egymás elképzeléseinek és randevúajánlatot küldünk a Hölgynek. A Hölgy választ egy urat, akinek (ha szintén szívesen ismerkedne) megadjuk a hölgy telefonszámát, és kezdődhet a randevúzás!


További információért forduljon hozzánk bizalommal!

www.duals.hu

3 megjegyzés:

  1. Kedves Duals Társkereső!
    Szeretném elmondani, hogy nagyon tetszik a munkájuk! Most már lassan egy éve tagja vagyok az Önök cégének, és szerintem a hagyományos társkeresés Duals módra nagyon jó módszer!
    Ha valaki szeretne többet olvasni a Duals Társkeresőről annak ajánlom a következő oldalakat:
    http://bus-timea.blogspot.com/
    http://dualstarskeresoklub.blogspot.com/
    http://duals.hu/
    Köszönöm eddigi munkásságukat és további sikereket kívánok!
    Panni

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretem a Duals Társkereső iroda munkáját! Elképesztő, hogy mennyi mindent megtesz a Duals Társkereső iroda a hozzájuk forduló párkeresőknek! Nekem életem eddigi legjobb döntése volt az, hogy beregisztráltam a Duals Társkereső irodába, mert itt azt kaptam (sőt még többet is) amit ígértek!
    Köszönöm Duals Társkereső Iroda! Köszönöm Bús Tímea!
    Barna

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik ez a felépített rendszer!
    Jól meg vannak szervezve a randevúk!
    Gratulálok!

    VálaszTörlés

Megosztás