2009. december 19., szombat

Színes programok, változatos esték

A Duals iroda havonta több programot szervez, ahol lehetőség van a klubtagok közötti kötetlen ismerkedésre. Vacsoraestjeinken táncolni is lehet, bowlingestjeinken pedig egy játékos bowlingverseny keretében ismerkednek a társkeresők. Koncertekre, vagy színházi előadásokra is elmegyünk. Vállalkozó szellemű klubtagjaink akár egy kerékpártúrán is résztvehetnek.

Ha Ön érdeklődik programjaink iránt, keressen fel bennünket!
www.duals.hu

2 megjegyzés:

  1. Én már tagja vagyok a Duals Társkereső Klubnak egy éve, és egyszerűen elképesztő, hogy tud ez a cég ennyi mindennel foglalkozni! Egyrészt minden taggal külön foglalkoznak, segítik ismerkedésüket, és még emellett rengeteg programot is szerveznek. Már voltam egy pár rendezvényen, és csak anyit tudok mondani, hogy mindenkinek érdemes lenne kipróbálni, mert felejthetetlen estéket töltöttem a klubtársaimmal, és rengeteg új barátot találtam magamnak. Akit érdekel olvassa el az élménybeszámolókat a Duals honlapján!

    www.duals.hu/tarskereso-programok/elmenybeszamolok

    Köszönöm Bús Tímeának az új barátokat!

    VálaszTörlés
  2. Nekem a mozi délutánok, és a sárkányhajó edzések tetszettek a legjobban!

    VálaszTörlés

Megosztás